Bad bad mother!!

En liten parantes nu så här innan Prison Break och sänggående..

För kanske en månad sen visade sonen ett klipp på en killkompis med mjukisbrallor som fick dom nerdragna mitt ibland en massa människor på en skola. Kalsingarna följde ju med ner och han visade typ allt.. Allt var naturligtvis planerat utan killens vetande eftersom han blev filmad av någons mobilkamera. Sonen asgarvade och tittade på det om och om igen.

Idag kom sonen hem och berättade att han ska pryla en kille i skolan.. Suck suck.. Jaha och varför det liksom? SmileyJo det visade sig att snubben dragit ner hans byxor, inklusive kallingar, och alla hade fått beskåda hans klockspel!! Min första reaktion var ju att asgarva (JA, jag vet att det inte var snällt, men sonen är inte så blyg och pryd direkt..) och nu snackar vi KARMA!!! Den som skrattar bäst, skrattar sist!! Smiley

Min förhoppning var att detta skulle få honom att sluta med dessa fula mjukisbyxor som hänger nedanför röven.. Men ack nej!!Smiley

Till mitt försvar, efter att ha varit så här skadeglad, kan sägas att jag faktiskt erbjöd mig att ringa till rektorn.. För egentligen är det ju både elakt och förnedrande att bli offer för ett sånt spratt. Men sonen ville inte det.. Och det tänker jag lyda..... NOT!! Jag ska minsann ringa och påtala problemet utan att ange någon.. Så det så!!Smiley

Sov gott allihopa!!

Kram och bye

Kommentarer
Postat av: Vännen I Fjärran

HejHej!
De är aldrig kul att bli förnedrad inför en stor folksamling. De kan knäcka vem som helst. Men tyvärr måste man själv ibland få smaka på samma medicin, innan man inser hur illa man gör den som blir utsatt. Tyvärr har man själv både utsatt andra och själv blivit utsatt för liknade saker.
Inget man är så stolt över. Men livet går vidare trots allt.
Tyvärr är de nog vanligare än vad man tror, att detta händer i dagens skola.
Ha en trevlig kväll.
Qram.

2007-11-12 @ 22:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0