Barn har STOORA öron och är ärliga...

...och vad fan ska det vara bra för???

En gång när sonen var typ 3 kanske, så satt ett gäng killar hemma hos oss och snackade. Naturligtvis blev det mest killsnack (vilket passar mig utmärkt eftersom jag själv är lite pojkig) och när det började pratas om bröst var sonen, som satt upptagen med sina leksaker, helt plötsligt högst delaktig i diskussionen.

Kille 1: Fan, vad schyssta pattar hon hade som jag satte på förra helgen.Smiley

Jag: Hon femitvå-ragget?

Kille 1: JA! Smiley

Kille 2: Vadå, var dom stora?Smiley

Kille 1: Ja men du vet såna där stora och fasta som typ Pamela Andersons, fast utan silikonet.Smiley

Kille 2: Va!? Det trodde jag fan inte att man kunde ha när man har så stora. Då brukar dom ju hänga för fan.
Smiley


Helt plötsligt från en annan del av rummet...

Sonen: Min mamma har långa bröst.Smiley

Kille 1 och 2: *Asgarvar*

Sonen: Smiley

Jag: Smiley      sen       Smiley Men inombords: "Och dig har jag ammat i 10 månader din förrädare" Smiley



image47

Kommentarer
Postat av: Vännen I Fjärran

HejHej!
Av små barn och fyllehundar får man ofta höra sanningen... I ditt fall har jag ingen Vetskap om de är sanning eller ej....(Tror på de sistnämda);-)
Men han tycker om dig ändå.
Ha de bra.
Qram

2007-11-18 @ 16:24:53
Postat av: Tjörven

Hängbröst o fläskmage..........hej sexy, ;)

2007-11-18 @ 20:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0