Fina flickor...

image39


Denna glamourösa klädsel har prytt min kropp hela dan. Observera dom fina foppatoffel-kopiorna med bling bling på!!Smiley Resten är inte speciellt mycket bling bling. Bara ett blekt vrak med ett ömmande rektum (SKÄMS PÅ ER, ni som fick perversa tankar i huvudet nu!!). Anledningen till detta är den magåkomma som tog min kropp i besittning igårkväll och resulterade i att jag kissade bajs.Smiley


Sonen: Smiley Mamma, jag lackerade precis toastolen.

Mamman: Smiley Du har väl rengjort efter dig?

Sonen: (Oh my god liksom) Ja!!

Mamman lyfter luren och slår "Vännen i fjärrans" nummer. Precis när samtalet håller på att kopplas fram, får mamman ett krampanfall i magen och en akut tryckande känsla i rektum. Mamman vill inte vara otrevlig mot "Vännen" och lägga på nu när första signalen precis har gått fram och chansar därför på att hinna sköta sina "business" innan han svarar.

"Tuuut"

"Brakpruttbrakplask"

Sonen: VAD FAN VAR DET?? Smiley (hans rum är vägg i vägg med toa)

"Tuuut"

Mamman: Smiley Bara jag som...

Vännen i fjärran: Hej det är Chrille

Mamma: ...lackerade toastolen. Smiley

Sonen: OH MY GOOD!!! Smiley

Vännen i fjärran: Va? Smiley

Mamma: Jo jag lackerade precis toastolen. Den är alldeles brunprickig på insidan.Smiley

Vännen i fjärran: Smiley Snälla jag vill inte veta.

Mamma: Vadå!? Du ska bara vara glad att jag hann trycka ut det innan du svarade. Smiley

Vännen i fjärran: Okej, men jag vill helst inget veta.Smiley

Mamman: Men herregud då! Alla bajsar faktiskt!! Men du... Det luktar lite konstigt..

Vännen i fjärran: (trött) Jo det brukar ju göra det.

Mamman: Ja men inte som vanligt bajs och inte sådär surt heller.. Mer som kräk blandat med bajs.



Ja och så startade den.. Min magåkomma som tvingade mig att stanna hemma idag..

Förresten.. Allt har inte bara varit ömmande och äckligt idag.. Jag klarade tentan i politik!! Yippiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!! Smiley

Politikskitsmardrömmen är över!!! Fast nu när jag vet så mycket om politik, kan jag ju lika gärna bli politiker.. Bra betalt för att sitta och sova.. Någon som skulle rösta på mig?? Smiley

Kommentarer
Postat av: Vännen I Fjärran!

HejHej!
Kul att du vill dela med dig av alla detaljer.
Tur man inte är äckelmagad....(Nöden Har Ingen Lag)
Jag tror att du hade kunna sätta fart på de tråkiga folket som sitter i riksdagen nu, så jag tycker att du ska ge dig in i politiken.....

Du klär verkligen bra i morronrock och oäkta blingbling tofflor. REAL HOT!!!!HiHiHi
Qram!!!!!!

2007-11-16 @ 21:49:02
Postat av: Wes

Skit o politik, det e rätta grejer det, :)

2007-11-17 @ 22:51:25
Postat av: Tjörven

Tjena snygging, vad har du under morgonrocken? mmmmmmmm

2007-11-17 @ 22:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0