Helgens makeover

Alla i min närhet är vana vid att se mig i jeans, munktröja och gympadojjor. Finns inte mycket annat i min garderob, åtminstone inte tills igår. Jag klarade ju tentan och tyckte att jag därför förtjänade något extra. Eftersom jag behövde en liten "uppryckning" tog jag en tur till KappAhl igår, när jag var på väg till Smycka för att köpa spinning-ringen som fungerat som min morot under politikpluggandet. Ja ni trodde väl ändå inte att jag hade glömt bort ringen? Varför inte unna sig både ring och lite nya kläder efter den pärsen?

Inne på KappAhl hittade jag alldeles för mycket snyggt, men på grund av min fläskmage brukar kläderna ändå aldrig sitta bra. Döm om min förvåning när 6 av 9 provade plagg faktiskt satt hyfsat fint!! Jag lämnade affären ca 900 spänn fattigare, men med ett leende på läpparna. Tyvärr fanns inte min spinningrings-kombination hemma, så den får vänta ett tag till. Kanske lika bra det, så kan jag önska den i födelsedagspresent istället. Kläderna uppvägde ju trots allt, så besvikelsen var inte speciellt tung att bära eller långvarig. Titta själva och avgör hur resultatet blev...


                                            GÖRELS MAKEOVER


                                                   FÖRE




image48



Ja.. Som ni ser på bilden så är det jeans och munktröja som gäller. Fattas gör gympadojjorna, men i skohyllan finns dom i alla märke och färger (eller ja nästan.. Adidas, Nike, Puma.. röda och svarta..).



                                                     EFTER 

                                   
                                                 (håll nu i er!!!)



                                                   *trumvirvel*


                                TADAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
                                                                       



image50


Nu undrar ni kanske varför jag klippt bort ansiktet?


Jag sa väl för fan inte att det var en extreme makeover jag gjort!!!??

Kommentarer
Postat av: Tjörven

Mmmmmmmmmmm,oooohhhhh,ääääaaaaa,öööööööööhhhheeeeeeemmmmmm...VILKEN GODING, MUMS

2007-11-18 @ 20:16:18
Postat av: Wes

Hej baby,
snyggt, mycket snyggt, :):):)

Definitivt en 10

Pok

2007-11-18 @ 20:27:10
Postat av: Carina

Det var supersnyggt!! Du får hjälpa o maka over mig oxå, jag går alltid oxå i jeans o t-tröja!! =)

2007-11-18 @ 21:53:47
Postat av: Vännen I Fjärran

HejHej!
Nu har du råd med en ring oxå nu???
Men de kostar ju att va på topp, å skulle du inte har råd, så får du vi önska dig en ring
i julklapp...;-) De finns säkert någon vänlig själ som du kan flörta med, som köper en till dig...
Jag tycker du är vacker på båda bilderna :-)
Allt klär en skönhet.

Ha de bra.
Qram.

2007-11-18 @ 22:11:44
Postat av: Lizette Gustavsson

Hej vännen
Du är jättefin i båda stasserna...men den sista var riktigt hot!
Jag hoppas få tid att skriva mitt mail till dig ikväll..
Vard är en ring, en bal på slottet?
Kramis Lizette

2007-11-19 @ 19:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0