Inte utan mina ringar!!!

Förresten.. På tal om det där med dom fina ringarna jag absolut måste ha, så hade jag en intressant diskussion om detta med en kille jag dejtade ett tag.

 

image38



Han: Ja dom ringarna var ju fina.


Jag: Ja och dyra också. Så om det blir du och jag på riktigt så kommer vi nog aldrig gifta oss om du inte skaffar ett bättre jobb *fniss fniss*


Han: (allvarlig) Men det är väl inte hur ringarna ser ut som är det viktiga? Det är väl vad dom står för?


Jag: Å nej! Ska jag bära dom i resten av mitt liv så ska dom minsann vara fina. Vadå? Skulle jag inte vara värd dom då?


Han: Jo men jag håller ändå inte med dig.


Jag: Det säger du bara för att du är fattig och inte vill riskera att förlora mig pga några ringar du inte kan köpa. Tänk om du skulle vilja ha en Yamaha mest i hela världen för du tycker att dom är bäst. Och så går jag iväg och köper en Honda till dig och du gillar inte Honda. Hur skulle du känna då?


Han: Jamen det är ju inte samma sak.


Jag: Jasså inte? Motorcykel som motorcykel liksom.


Han: *suck*


Shit vad det där lät ytligt!! Nä, vi träffas inte längre... Men det är faktiskt inte pga den diskussionen och inte på grund av att han inte vill (otroligt nog). Det där lilla extra saknades tyvärr.. Med det lilla extra menar jag dock inte pengar eller chansen att få just dom ringarna!! Jag är inte fixerad vid pengar och dyra saker. Jag är ju för fan en fattiglapp!!


Men när det gäller ringarna så ändrar jag mig inte!! Det är dom jag ska ha!! Om jag så ska betala dom själv...


Kommentarer
Postat av: Lizette Gustavsson

Hej vännen

Vilken fin blogg du har gjort! Du är ju född till att underhålla och skriva. Skratta så jag blev tillsagd att lugna ner mig när du skriev om "toabesöket"
Och du blir bara snyggare och snyggare...jag vet inte om jag vågar träffa dig längre???
Och dina 10 kg du gått upp...var sitter dom? Eller var du undernärd förut?
Jag tycker du ser jättefin ut!
Jag hoppas att vi kan få till en träff, om inte så får vi skriva flitigt...
Kram på dig...Tittar in här då och då och kollar så att du sköter dig!
Kramis Lizette

2007-11-17 @ 20:45:25
Postat av: Vännen I Fjärran

HejHej!
Du har inte funderat på att du eventuellt skrämmer bort din drömprins med krav på dyra ringar....;-)
Man kan ej räkna kärleken i ören.....
Håller med föregående talare, var sitter dom 10 extra kg???
Ha de bra.
Qram

2007-11-17 @ 22:26:00
Postat av: Anonym

Klart du ska ha dem love....jag köper de till dig....hmmm, ska vi göra det innan jag träffar din familj eller efter? :)

Love you

2007-11-17 @ 22:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0