Johansson vs. Schenström

Jag har funderat på det där jag skrev om att bli politiker.. Tog inte så lång tid att komma fram till att det nog vore en riktigt dum idé. Jag hade troligtvis inte blivit kvar lika länge som Schenström, om en snygg reporter (dock ej Anders Pihlblad som inte är min typ) bjudit ut mig på krogen.

Till vardags ser ju både jag och Schenström hyfsat trevliga ut. Döm själva..


image43




Men efter en blöt kväll, hade jag INTE varit lika stilad som Schenström och bara hållt mig till en oskyldig puss..




image44



Det ryktas att Anders Pihlblad är gay, så egentligen var det kanske inte alls som vi trodde. Bara en puss på fyllan och det där fyllesnacket ni vet.. "Sshjag har sshju aalltid sshjillat daijssh. De veet du väll?" Bilden på mig däremot är lååångt ifrån oskyldig.. hehehe..

Så om jag inte tänker bli helnykterist, ska jag nog fan ge upp tankarna på att bli politiker. Redan på valsegernattsfesten skulle jag orsaka första skandalen, när jag lite halvpackad (halv.. hmm..) i förtroende berättar för pressen att jag nyss råkade hitta Statsministern i städskrubben med en av servitriserna.. Sen när jag hade försökt hångla upp en förskräckt Göran Hägglund, hade jag samtidigt sluddrat: "Men Sshjöran sshjag sshjillar sshjuu daijssh sshjuu"..  Min karriär hade dalat innan den ens börjat.. 

När pressen dagen efter hade letat upp mig för en kommentar, hade dom mötts av riksdagsledamot Johansson och ett blått öga..


image46

Kommentarer
Postat av: Din trogne Vän i fjärran

HejHej!
Jag tycker att de är synd att du inte vågar ge politiken en chans, tror att du hade kunnat liva upp stämmingen lite på alla tråkiga möten...( har hört att Hägglunds kärring ska va bra på att slåss)

Men va f..n har du gjort på de sista bilden???
Tycker lite synd om dig, de är väl ingen som har varit dum mot dig hoppas jag.

2007-11-16 @ 23:45:28
Postat av: Anonym

Snälla söta, ta bort det där fotot, det var inte meningen o slå dig, jag har bett om ursäkt så många ggr, vad ska jag mer göra, snälla söta,....förlåt......

2007-11-17 @ 23:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0